Week 6 en 7 - Reisverslag uit Bushey, Verenigd Koninkrijk van Malou Spiering - WaarBenJij.nu Week 6 en 7 - Reisverslag uit Bushey, Verenigd Koninkrijk van Malou Spiering - WaarBenJij.nu

Week 6 en 7

Blijf op de hoogte en volg Malou

07 December 2013 | Verenigd Koninkrijk, Bushey

Helloooo eveybody!!,

Here I am for the last time in England!!!!
Finally got my details..... and the details are SO nice! I am so excited!

Ok.. het schip heet: Island princess.
Als je kijkt op: ships.cruisett.com .. en dan Island princess aanklikt, kun je precies zien waar ik op welk moment ben.
Hij gaat in ieder geval naar: Florida, canada, puerto rico, aruba( also with christmas), columbia, alaska, los angelos, mexico, cayman islands, jamaica, Nicaragua, california and Guatemala.
Donders dus!!!!!!! :)

Ik vertrek maandag naar Miami. Maandagochtend wordt ik hier opgehaald met een taxi om 7:45 om op heathrow airport om 9:30 in te checken en 12:25 op te gaan stijgen met het vliegtuigi. Ik vlieg met virgin atlantic en het is 10 uur vliegen!! Schijnt een mooi vliegtuig te zijn en ik krijg mooi lunch!

Na het vliegen pak ik een taxi naar mijn hotel in Florida fort Lauderdale en daar overnacht ik en dan moet ik de volgende ochtend om 8 uur op mijn schip zijn en mijn schip vertrekt om 16:00!!
De eerste bestemming is Aruba!!!!!!!!!!!!!! woehoe!

Het internet op het schip schijnt heel slecht te zijn, dus ik zeg alvast....... verwacht niks haha. En ALS er kans is tot internet gebruiken.. dan wil ik vast bij slapen of weet ik veel wat de eerste weken.. 14 uur werken op een dag moet je wel even inkomen...
Ik spreek Cherie veel... (Komt uit Amerika) en zij heeft 12 keer gehad dat ze wilde kappen.. en nu, na 2 weken, vind ze het hartstikke leuk.. is ze gewend.. dus het wordt even doorzetten!!!!!!!!!!!! :)
Maar dan weten jullie dat... geen contact. Dus.. geen nieuws is goed nieuws dan maar?? :)

Voor de rest......
Heb ik afscheid moeten nemen.. nu omdat ik zèlf wegga.. maar ALWEER sfscheid .. tis hier echt hi and bye.
O.a. van Michaela mijn twiny... waarmee ik de afgelopen week elke dag heb hardgelopen tot onze benen niet meer konden en zo hard gelachen hebben tot onze buiken zo`n pijn deden dat we moesten stoppen, Ni putu Ayu, Lindsay, en al mn andere lieve klasgenootjes en m`n gekke roommates en de lerares knuffelde me zelfs en zei dat ik echt een fijn iemand was om in de klas te hebben en ze me zal missen en zei dat ik nooit veranderen moet omdat ik een heerlijke persoonlijkheid heb. super lief........
Ik ga de steiner academy, de meiden, de dingen eromheen, mijn hostfamily allemaal gewoon echt wel missen.
Dit was al zo`n ervaring.. iets sterks ofzo.. kan het niet uitleggen, maar het voelt zo goed!!!!!!
Het voelt als een overwinning.
Onwijs bedankt iedereen!!!!!!

Ik heb een te gekke tijd gehad hier.. alles uit mezelf gehaald.. ben zo gegroeid ( ja, ook in de breedte!!!!!! :p) en ja, nou.. het was super!!!!

Op naar de volgende stap: Waarvoor ik hier eigenlijk ben: het avontuur op het schip!!!!!!!!
:) :)

Dit was het wel voor nu geloof ik.. :)
Take care evryone... en... tot de volgende keer maar weer!!!!
Dikke smokke malderig loudertje :)

• 07 December 2013 - 21:49

Mirrie:

Lieve Malougie,
    Ik moet even slikken hoor!
    Zo mooi hoe je het beschrijft dat je alles uit jezelf hebt gehaald
    Je kunt trots op jezelf zijn.... Ik ben het indergeval wel hihi
    Bijzonder persoon ben je!
    Dat heb ik mogen ervaren en leuk om te lezen dat ook een lerares dat ervaart!
    Lieverd het gaat je goed, ik voel het Jij kunt het!
    Goede vlucht maandag

Dikke vette kus

• 07 December 2013 - 22:23

Malou Maria Spiering:

Ah, wat een lief berichtje! Dankjewel Mir!
    Ik ga ervoor!!!!!! woehoe!!! :) dikke kus terug!

• 08 December 2013 - 00:39

Sandra:

Heey malou,

Nog ff berichtje voor je straks 'on the road' bent... Geniet ervan!!! En je kan het!!

Dikke kus en knuffel Sandra

• 08 December 2013 - 00:52

Annalies Compagner:

Hey Malou,

Spannend hoor! Ik wens je een hele fijne tijd toe op de Island princess. Ik zal je blijven volgen!! Dikke knuffel vanaf deze kant!!

Annalies xxx

• 08 December 2013 - 13:37

Janet:

Malou'tje het zal vast doorbijten worden maar eigenlijk beheerst je de eigenschap doorbijten al. Give Aruba a big wave from me. Ik hoop je te horen!! Janet

• 08 December 2013 - 15:24

Klaske:

Hey globetrotter,

Wat een mooi verslag, wat fijn dat je zoveel liefde en warmte hebt mogen ontvangen. Ik zal voor je duimen dat je aan boord net zulke fijne mensen treft. Voor nu: sterkte met pakken, goede vlucht en behouden vaart!

Tot horens,
    Klaske

• 08 December 2013 - 19:49

Malou:

Dank jullie wel allemaal!!!!!! En ik zal goed op mezelf passen, doorzetten en tanden bijten als het nodig is. Leuk dat jullie me zo volgen! Thanks :) geeft me een goed gevoel!

Dikke vette knuffel!!!!!!!

• 08 December 2013 - 21:11

Henk:

Hallo Malou,

Nu gaat het pas echt beginnen!!
    Als ik je verslagen tot nu toe lees, heeft de opleiding echt iets me je gedaan waardoor je klaar bent voor de volgende stap.
    Als ik jouw bestemmingen zie wordt ik bijna jaloers, zoveel van de wereld zien in een relatief korte tijd is toch geweldig.

Wens je heel, heel, heel veel plezier en probeer iedereen wel zoveel mogelijk op de hoogte houden!!

Groetjes en een grote zwaai met twee 5-kilogewichten.

Henk.

• 09 December 2013 - 13:47

MarielledeBoer:

Oh meis, nu gaat het echt beginnen!! Spannend!! Ik wens je een goede vlucht en fantastische reis toe! Geniet geniet geniet!! Heel veel suc6! Je kan het! Xx

Malou

Hallo allemaal, Ik ben Malou en ik ga voor 9 maanden op een cruise schip werken via Steiner, als schoonheidsspecialiste. Ik hou hier alles een beetje bij zodat jullie straks toch een beetje kunnen mee genieten en kunnen lezen wat ik allemaal aan het doen ben! Op de hoogte stellen heet zoiets he :p 21 Oktober zal ik naar London vertrekken voor een training @ the YMCA en vanuit daar krijg ik een vliegticket in de handen naar * weet ik nog niet :) * om in dat land dan op de boot te gaan en te starten met hard werken!! :) Jullie zullen het gaan lezen!!

Actief sinds 12 Juli 2013